zondag 25 maart 2018

Knutselen op zondag

Allereerst wat foto,s van dingen die ik een poosje terug gedaan heb.
Eerder had ik het idee om het mannenhuishouden van Marius van Dokkum in 1:12 na te maken.
Totdat ik op internet zag dat iemand dat al gedaan had. En heel goed ook!
Maar de kaarten van Inge Loök vind ik ook erg leuk dus ben ik de twee aunties gaan maken

Ze staan nu in een huis wat ik een paar jaar geleden gekocht heb.
Echt een heel leuk huis maar ik heb er beneden geen plaats voor.

Dus het volgende onderkomen voor twee andere dames wordt een veranda. die kan ik wel kwijt beneden.
Ik heb een heel mooie veranda gezien maar die kan ik niet betalen dus zelf aan de slag.


Het begin van de onderkant.

En het resultaat.

De deur is getekend, en klaar om te zagen.

Vandaag ben ik begonnen met het tekenen uitsnijden van de zijkanten.  Leek voorspoedig te te gaan totdat ik het balkon wilde maken.
Ben lang aan het hannesen geweest om gaatjes in een stokje te boren waar de spijltjes in moeten.
Lukte voor geen meter dus ik ga het nu maar koud lijmen.


Vorig jaar heb ik ook nog een jurkje gebreid voor een vriendin. Beetje werk maar leuk om te doen. Toen hij klaar was, was de vriendin ook net jarig. Kwam dus goed uit.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige jurk en je popjes zijn om te ..... zo leuk zijn ze. Je veranda gaat er al goed uitzien, je hebt geen makkelijk hek uitgezocht, maar jou kennende komt het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jurk is wel erg mooi en je project gaat vast ook wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen