vrijdag 23 maart 2018

Opnieuw beginnen

Het was al anderhalf jaar geleden dat ik iets op mijn vorige blog albertientjes iets gepost heb.
Dus......verwijderen en op nieuw beginnen dacht ik zo....
Ben inmiddels al een poosje bezig moet ik zeggen. Met alleen het inloggen al.

In die anderhalf jaar heb ik  niet echt stil gezeten en nu is het plan om alles iets beter te organiseren.
Met labels enzo. Tja, of het lukt.
Bovendien maak ik de meeste foto,s met mijn tablet. En die overzetten op mijn laptop zou moeten kunnen maar ook dat moet ik nog uitvinden.
Op die tablet kan ik maar 1 foto per post plaatsen vandaar de keuze voor de laptop.
Hopelijk gaat het lukken.
In ieder geval te verwachten:
Postjes over de miniaturen uiteraard maar ook van de quilts en kralen en van andere, misschien niet ter zake doende, dingen

alvast een voorproefje

Een micro muisje gehaakt tijdens een vakantie waar ik de beurs in Ulft bezocht heb. Daar zag ik dat hele kleine haakwerk dus dat moest ik uitproberen.


Veel andere foto,s staan nog niet op deze laptop dus ik ga de camera zoeken.


2 opmerkingen:

  1. Leuk muisje Tineke, popje is ook leuk trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja....als jij weer een blog bij gaat houden moet ik eigenlijk ook :) soulmate :)
    Ik zal me er morgen eens in verdiepen.....of ik mijn blog nog gangbaar krijg, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen